Bye sucker! xD

Hajj! idag ska jag lämna in min fula xperia mobil som är sönder! -.- HAHA ni som jag brukar snacka med vet ju liksom varför, så fort man ringer mig så hör man inte mig men jag kan höra själva personen jag snackar med, men om jag slår mobilen riktigt hårt kan den funka xD

haha nä men sen är det en massa annat skit med den! Så jag rekomenderar INTE att köpa en xperia mini pro  sämsta mobilen ever! Min knappmobil var fan bättre än den där "fantastiska och smarta" xperia mobilen enligt alla reklamer.....jag måste sluta gå på allt! xD

HAHA aja är iaf skit sur för nu ska den in på lagning och jag hoppas att jag får en ny ist!!
men bye sucker mobil hade ingen god tid med dig! Tangent bordet var det ända pluset!






Kommentarer
Postat av: Ronja :D

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHHAHAAHHAAHAHAHHAHAHAA!!!! DOOOG SERIÖST NÄR JAG SÅG BILDEN PÅ KORSKAKORV!!!! XD!!

2011-06-18 @ 17:17:38
Postat av: Ronja :D

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHHAHAAHHAAHAHAHHAHAHAA!!!! DOOOG SERIÖST NÄR JAG SÅG BILDEN PÅ KORSKAKORV!!!! XD!!

2011-06-18 @ 17:18:20
Postat av: Matilda!

xD hahaha behöver du Träna på att slå någon men köp mig då xD vad konstigt min xperia dampar inte men brukar du uppdatera den eller inte?

2011-06-20 @ 00:42:46
Postat av: Fv

Nä jag uppdaterar den aldrig typ...tror ja? xD Men den har typ gått sönder för att jag tappat den i golvet så mycket! ;P

2011-06-20 @ 13:18:30
URL: http://vaarfoor.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jag försökte uppdatera en gång men min dator dampa sönder och typ började lagga fett mycket så jag orkar inte även om att min mamma sa att det är jätte viktigt att uppdatera annars så kommer mobilen lagga men jag orkar inte med min PC cp dator!!!!

2011-06-23 @ 00:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0