Det var det...

Hejj! Sitter just nu och tänker att imorn går vi ut 7.an! Ärj u inte direkt taggad för 8.an med betyg och skit! Sen dom nya skollagarna...-.- Jaja nu ska vi vara POSITIVA! Vi kommer ju ändå ha sommarlov! Med bad,sol, utomlands, vänner, sova! OSV!
ska gå upp klockan 6 imorn...för att jag måste lista ut hur plattången funkar xD har bara använt den en gång förut och det blev ju inte lockigt!? xD Och plattången är helt ny!? wtf! :P

Idag var det sista skoldagen! Den var bäst! :) Vi var lite här och där! chillade ute med musik! Sen övade hela klassen på en låt till petra som Aisan,Katja och Ronja fixat, det var olika låtar som vi ändrade texten på! :P
Så sen senare mot eftermiddagen hade vi gårdsfesten men hela skolan! Det var riktigt kul faktist! HAHA innan vi började var jag ute och chillade med mina bästa mini vänner! <3 Men sen på gårdsfesten uppträde varje klass med ett nummer, Vår klass sjöng petras sång, och då hände roliga saker! xD Och så dansade vi elvis dansen! ;D
Efter kom en skum "trollkarl" han var seriöst sjuk! xD

Sen gick alla ut och fick typ korv och sånt, och så var alla i skolan bara ute och hängde med musik på och så hade vi ansikts målning....jag blev väldigt inspererad av alla färger så jag kom på något alldeles eget unikt! xD




haha skönast xD

gick inte så bra att måla barnens ansikte xD (är ju vänsterhänt! kolla bara hur jag måste hålla i hennes huvud!)
 

en av mina bästa mini vänner! :P

Me goes crazy! Ronja ser ju lika cool ut som jag! :P

haha jag åkte hem med ansikts målningen på bussen :P Man måste vara lite sjuk ibland! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0