fixa håret

Alltså jag måste bara berätta några sjuka tips! xD haha som ni vet så gillar jag att göra egna hemmagjorda skönhets masker, tandblekningar osv...  Idag tänkte jag testa en hårinpackning

Det finns ju olika sorts sätt att göra den jag tror jag ska köra den med olivolja och ägg låter skit äckligt men tro mig det blir skillnad har gjort såna här förut, håret blir lent och glansigt ;P Så jag kan ju rapportera hur det blev sen 

men sen när jag är i Grekland(i Sverige också) då ska jag ha citron i håret det bleker håret när man sitter i solen så det blir ljust! Eller så kan man ju ta en sprut flaska och blanda i salt med vatten i och spruta i håret när man sitter på stranden :P

Ja jag är skum men man måste ju prova! Jag rekomenderar ägg i ansiktet xD HAHA det är sjukt äckligt men blir bra skillnad
yeye
se yaah

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0