fixat naglarna!!!

heyy idag va vi i vatten parken, vi va typ där i en halv timma tills vi drog hem :) jag o amira åkte en fett rolig vatten sak som hon aldrig hade åkt !! den va feeeett kulig asså!! sen drog vi hem. vi gick till poolen o där träffade vi amiras kompis o hennes kompis ( dom e äldre en oss ) men dom frågade om vi ville följa med dom o fixa naglarna :) så vi drog o fixade naglarna o dom blev skit snygga!! :) men jag ska endå fixa dom när jag kommer hem :) vi ska fixa dom igen sen när amiras mamma kommer hit :) aja ska dra o kolla på Idol 2005 med amira ses :* :P <3
så blev de :) ses hej döö <3

Kommentarer
Postat av: latifa scott

Queen maila mig din adress!IDAG.Puss mami

2011-06-26 @ 13:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0