Glad midsommar

Heyy! Idag är det midsommar som alla kanske vet xD Men jag har iaf varit vid tyresö kyrka och firat midsommar sjukt mycket folk där! Man kunde ju knappt gå någonstans xD
Det hände inte direkt något spännande där...hmm jag åt upp all paj? xD

Nu är jag iaf hemma och sen ska vi typ dra till mormor och käka och jag skulle åkt till grönan ikväll men ingen kan typ så ändrade planer helt enkelt -.-  eller jag kan åka med mamma, Daniel och deras kompisar men jag slår vad om att dom kommer åka typ nyckelpigan 75 gånger och sen sätta sig ner i nån resturang och prata i hundra år såååå yeye


Har alltid tyckt att midsommar är ganska tort och tråkigt men jag antar att det blir roligare om
några år när man går ut och fester med kompisar sen x)


Kommentarer
Postat av: katja

haha tänkte exakt samma sak med det du skrev på slutet :P hihi

2011-06-25 @ 00:24:53
URL: http://klisterpavaggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0