Hemma!

Heej nu är jag hemma igen! Vi har haft SJUKT kul på lägerskolan, går inte ens att skriva här hur bra vi hade där ;D Men ska berätta om dom bästa och roligaste stunderna
(lägger flera små inlägg så blir det inte så stort inlägg att läsa :P)

Tisdag den första dagen! på morgonen är vi äntligen på Utö och vi börjar med att vi ska gå till en massa klippor där vågorna var hur stora som helst! Och haha där gjorde jag mitt första sommardopp! och det var IS kallt! Sedan när vi varit där en stund så gick vi till vandrarhemmet där vi skulle sova! Det var massa korridorer och trappor = KUL! :P och katja hade sina högtalare med sig och Aisan sin ipod = MUSIK <333 Jag delade rum med Katja,Ronja och Olivia :D Men sen så gick alla ner mot hamnen och där badade vi! Och så hade vi parfym krig i killarnas rum, det var nästan som gift gas för rummet var ganska litet xD 
Sen kommer jag inte ihåg allt men vi gjorde mycket mer den dagen!


 
där är huset vi bodde i
fint vah! Här badade vi btw ;)

frukost buffén, blir hungrig nu! :P

kaos klassen sätter fötterna på utö ;)

vid hamnen! :P ni kan se mig försöka lära Aisan hur man stretchar....går inte så bra xD






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0