Hur hårinpackningen blev

Heyy var tvungen att göra ett annat hårinpacknings recept för vi hade inte allt men det jag gjorde stank! Ushh asså XD Hade ägg, aloe vera dryck och lite balsam i som jag blandade och sen tog i håret, höll på att svimma av stanken!
Men resultatet blev....lent och glansigt :D Och nej mitt hår stinker inte ägg jag tvättade ju det i duschen :P
Men nästa gång så tror jag att jag köper en hårinpackning eller så hoppar jag över äggen xD Men håret blev ganska fint av det sååå jag vet inte xD

yeye vi ses ska sova nu för jag är skit hungrig och jag orkar inte gå upp till köket så jag ska somna in hungrig GREAT! -.- xD


Det här har ju verkligen inget med hårinpackningar att göra men jag brukar ibland kolla på
kinesisk gymnastik videos och jag har alltid varit fascinerad av gymnastik överhuvudtaget
Men kinesisk gymnastik har alltid varit min favorit, det är ju egentligen ganska hemskt för dom tränar
hela livet varje dag i gymnastik hallen från morgon till kväll bara för att bli bäst! Och tänk att tex att på grund av att hon har en knäskada eller sånt så måste hon sluta och har förlorat det enda hon var bra på det enda hon kämpade för! Det är som att du äntligen tar studenten
och sen måste du gå om hela skolan från början..typ  

Tycker bara att gymnastik är den vackraste sport som finns! Konståkning är ju också vackert men inget slår gymnastik! ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0