Iphone!

Heyy! Kom precis hem från sickla var ju som sagt och lämnade in min mobil! Så nu ska jäveln in på lagning! Inte helt säkert att den kommer bli fixad isf om det inte går så pratar jag och mamma och att köpa en iphone till mig! ;D MÅSTE ha en! :P haha yeye efter att jag lämnat in mobilen gick jag runt lite i affärer och "köpte" (mamma köper ofc!) ett par vita jeans från MQ och en sommar klänning från Vila :) Men nu känner jag ångesten att jag behöver min mobil! Tydligen fick jag ingen lånemobil :( Kommer låna mammas gamla och fula samsung mobil i 2 VECKOR! ahh!  Hur ska jag klara mig?!?! 
 
 yeye funderar på att skaffa mig en one piece i alla fall fast jag förut ALDRIG någonsin tänkte dra på mig en sån där baby dräkt xD   men ska kolla vilken one piece jag vill ha nu! Cheyen fyller ju år snart ;P

dom här vill jag kanske ha!
skit det finns inga turkosa typ!!! -.-

OnePiece Blend Green/Pink


OnePiece Summer Lilla




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0