lördag-måndag

Heey! måste hinna med med bloggandet! i lördags så hade jag hört att det skulle vara en så kallade beach party vid stranden flaten, trodde det skulle vara massa älta ungar där som jag känner så jag och Ronja gick ner dit vid 8 på kvällen ungefär men vi hade mest planerat att bada, där var det iaf chill med musik och sånt...sen senare så bestämmer vi oss för att inte medverka i beach partyt för det kommer en snubbe och frågar om vi har en cigg och skit så vi sitter kvar ett tag sen drar vi... :P

Söndag hade vi klassträff med dom som har slutat i vår klass! Vi hade sjukt kul! :) Vi grillade, badade och sprang runt och flummade ni skulle ett hur kaos det var! :P Sen vid 9 åkte jag och queen hem till mig och hon sov hos mig, vi låg typ och mobbade mina gammla KP tidningar xD

måndag åkte vi till Matilda och där var det pool party ;D Det var fett med nice där :P Vi badade massa! Och typ var CRAZY ofc :P

höhö har ätit 3 freakin glassar! :P

klassträffbilder!











hos Matilda:


vi övade på bygg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0