Men vart ska jag börja då!

Heyy! Just nu känner jag en press på cheerleadingen! Queen säger att twisters laget som jag tänkte börja i inte är något bra, men det är de närmaste stället jag kan träna på! Men det är ett träningslag som tränar en gång i veckan! Jag behöver lite mer utmaning tycker jag! Så nu funderar jag på att börja i power! Dom är läskigt bra! Eller så funderade jag på cheer elite för dom är också sjukt bra! Men nu problemet, det är en bit dit och det är träningar ungefär 3 gånger i veckan!(därför dom är grymma) Jag är ganska seg med att göra läxor...så jag tvekar lite.....men ändå, det här är ju något jag verkligen kan bli bra på och som jag verkligen vill då ska jag ju ändå göra det som jag vill!?!
 HAHA det här är mitt´eftermiddags problem? xD
Men här är iaf tre videor med Twisters nybörjarlag Powers nybörjar lag och cheer elites nybörjarlag




Twisters (om jag börjar där kommer jag inte tävla första terminen)

'
Power, Grymmaste!

cheer elite, cyclones Älskar låt valen!

egentligen är alla lag bra, men som tex twisters så är dansen ganska tråkig gemfört med tex cheer elites dans som är ganska intressant och power gör alla rörelser helt perfekt! Såå svårt val :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0