Ronjas landställe

Hejj! Imorn är det ronjas landställe som gäller! Fan vad kul vi ska ha det! <3 Men det suger att packa! :P
Men igår var jag på flaten med Ron och Katt! Vi grillade och hade fett med nice ;)

Just det snart fyller jag år faktist! :D Då får jag min one piece! hoppas jag iaf! min mamma typ dog av garv när hon såg dom och jag håller med dom är inte snygga direkt xD
Och jag tror sen senare i sommar så ska vi till själva föreningen i mitt cheer lag för att anmäla helt och då ska jag kolla på cheer skor om man kan köpa då :) <3 

aja kommer inte kunna blogga på en vecka men jag gör som dom flesta bloggare gör...tidsinställda inlägg har fått det från typehanna.blogg.se  väldigt bra blogg iaf :)

lite bilder från igår






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0