Sista skoldagen!

Heyy! Imorn är det sista skoldagen! NU kommer ni ba WTF?! Men jag är inte alls taggad för sommarlov nu!
berättar imorn varför!

jaja idag kom iaf barnen från fittja och hälsade på! Det var synd att det regnade för då fick vi gå in och där var det as varmt och vi var ungefär 50 pers där inne! fatta hur trångt det var! Så det gick inte så bra att umgås med dom :S och alla var lite blyga typ, Men ändå kul att träffa dom :)  

nu ska jag sova, hälsar den klumpiga människan Fv som lyckades spilla TE IGEN! ist hos katja spillde jag hos Aisan den här gången! fattar inte hur jag lyckas?

Bilder från vattenkriget igår! <3





haha jag ser ut som en groda upp och ner? xD



vi fick såna här bullar av något slag....men Jonte åt upp alla -.- xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0