Förlåååt!

Haaj! Har inte bloggat på ett tag för att jag inte varit hemma så mycket har varit lite här och där...
Men om fredagen nu då.... På fredag morgonen går jag upp klockan 6 för att fixa mig! :S Vid skolavslutningen i kyrkan så går det väldigt snabbt vi stod framme och sjöng två låtar. Sen går vi till klassrumet för att avsluta där...och då pratar vår lärare lite och sånt sen får vi pärmar med massa arbeten vi gjort under alla skol år... Sen efter allt det så är alla i klassrumet för att säga hejdå och sånt då går jag i väg för att hitta min matte lärare för att jag ska ge en present till henne sen när jag kommer tillbaka ser jag alla stå och gråta! till och med föräldrarna... Dom grät för att vår lärare ju ska sluta...dock grät jag inte men jag kan vara ledsen utan att gråta
men efter det åkte jag och aisan hem för att äta och byta om typ sen drog vi till stan med Katja,Ronja,Queen,Olivia och Alona :) Fast Alona var tvungen att gå ganska snabbt :(
vi gick runt i hettan och jag sprang runt och hejade på alla studenter som stod i sån där lastbil och partade :P HAHA det var en kille som slängde en öl till mig tänkte fånga den men missade och den landade på marken och gick sönder så det sprutade öl över hela mig så jag drack inte xD
Sen åkte jag,Aisan,Katja och Queen hem till olivia vi sov där! Vi hoppade studsmatta och badade sen lite annat :P
lite bilder från när vi var hos olivia





den här bilden är egentligen ganska komisk jag skulle ta en vacker hund bild när hunden satt vid vattnet men den blev helt crazy så vi försökte håll i honom och samtidigt så tog jag bilden och då såg det ut som att hunden blev strupen xD

så här såg jag iaf ut på skolavslutningen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0