snart fyller jag år!

Hejj! Idag var jag på isoldes skolavslutning tur att Aisan var där eftersom hennes syrra går där! Men det började regna -.- Men aisan räddade dagen! Hon hade ett paraply!!! :D Hemma sen så åt jag fett många glassar! och satte mig framför facebook och var sjukt energifylld :P

Åh kom just på att snart fyller jag år! eller okej det är ett tag kvar men ändå snart! (6 juli :P) Jag vet inte helt vad jag önskar mig, tur att jag har gjort en "jag önskar mig lista" som jag skrivit på hela det här året..smart va! då glömmer jag inte bort allt jag önskar mig! :P Men just nu kommer jag bara på att jag vill ha alla sesonger av toddlers and tiaras och kanske en one piece? En ny mobil skulle sitta fint också! Fast jag fick en ny i höstas sååå
-.- men den är sönder så jag kanske får en ny iaf :P 

yeye imorn drar Queen till Turkiet med Amira! i hela 2 månader! Hur ska jag klara mig? :O Vi får iaf hoppas att dom får det bra där ;) 


HAHA såg den här på tåget förut!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0