Sommarlov!

Heyy nu går vi sista veckan sen har vi freaking sommarlov! <3 guuud vad skönt seriöst! Men den här veckan ska jag göra färdigt ALLT skolarbete! :S ska vara skit aktiv i skolan det är ju liksom sista veckan sen kan jag vara lat som fan!
Jag vill gå på cheerleading läger i sommar! Men hittar inget (eller har inte letat xD) Men jag vill liksom kunna ha en grund när jag börjar där i höst, även fast det är nybörjar grupp vet man ju inte direkt om dom ändå kanske har erfarenhet? :P

Jag ska typ till skåne i sommar och träffa min kompis :D vi har inte träffats på ungefär 2 år tror ja?
och om vi hinner så kommer vi dra till göteborg och träffa våran killkompis som jag inte träffat på 4 snart 5 fucking år! :S sååå hoppas det blir av!

ja det var typ det....


Good times!

saknar! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0