Studsmatta! <3

Hajj! sitter och kollar på träningskläder på internet som jag senare kanske köper till hösten ;P Måste ha massa tajta träningsbyxor och linnen!
Men är ganska happy just nu för vi ska typ köpa en studsmatta ute på vårat och farmors land :D!
Egentligen hatar jag att vara där för att det är så tråkigt där och det finns ingen internet,
Men det kommer iaf bli roligare med en STOR studsmatta där! <3 Men jag och Isolde måste övertala mamma och Daniel att vi inte ska ha något fucking nät runt om! Visst dom tänker på säkerheten men jag tror inte att ett freaking nät gör så mycket skillnad! Man kommer bara kunna hoppa och inte volta och sånt för då slår man ju i nätet så det är ju större chans att jag bryter nacken med nätet än utan det där nätet!
Dom har inte fattat att det bara är småbarn som har nät för att dom inte ska rammla av?! -.-

Hoppas vi iaf köper studsmattan det här året! :P 

 CL Core 3/4 Tights Adidas Tights Svart
Ska nog köpa dessa? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0