Midsommar kvällen

Hejj! Kom hem typ en timme sen har varit hos mormor, vi gjorde inte så mycket där det var mest chill!
Jag har skit ont i benen och allt har typ voltat i minst 4 timmar på mormors stora gräsmatta! :P jag kan nästan komma upp direkt på mina handvolter! och jag kan seriöst nästan göra en hel toe touch på marken det är ganska svårt eftersom benen ska upp i luften medans man nuddar dom! soo whoop! <3

Är det någon som gjort det där roliga som man gör med blommorna ni vet man ska plocka 9 st olika blommor och sen ska man lägga alla blommor under kudden och så drömmer man om den man ska gifta sig med typ xD
haha jag tror självklart inte på det men jag har gjort det varje år typ så jag ska ju inte sluta med det bara för att jag är äldre ;)

yeye nu ska jag checka en film vi ses! och lycka till med era drömmar, om det nu är sant hoppas jag att jag drömmer om en RIIIK man! ;P haha jag är seriös...

 
                                       Här har vi nästan en toe touch fast med händerna på fötterna ;)

Kommentarer
Postat av: Scotti

Bra Fv du är grym om du snart kan göra en! hoppas du har tränat på handvolten o allt :P SAAAAKNNNAAAR DIG GRYYYYYYMT MYCKET!!! när åker ni till grekland hoppas vi kan träffas innan ni åker!! <3 pussssssssss

2011-06-25 @ 12:41:25
Postat av: Fv

Klart jag övar på handvolten och det! <3 sviker inte min tränare ;) Vi åker nån gång i augusti jag tror katja håller koll på datumet men aa vi MÅSTE träffas innan saknar dig SJUKT mycket! kraaam! <3333

2011-06-27 @ 01:59:38
URL: http://vaarfoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0