tredjedagen på lägerskolan

Sista dagen, torsdag: Det är sista dagen på lägerskolan, och jag och dom i mitt rum kommer självklart sist till frukosten igen! xD Sen efter frukosten får vi skynda oss hur mkt som helst! vi hade ungefär 30 minuter på oss att packa ihop allt och städa ording rummen! Fattar inte hur jag fick plats med allt i min väska? :O Men vi hann bli klara och vi säger hejdå till det bästa huset ever och går ner till hamnen för att bli hämtade av färjan...på färjan sitter jag ute och gör inget intressant :P  När jag kommer hem är jag sjukt trött! så jag lägger mig i sängen och kollar film ;P

Men men jag saknar utö hur mycke som helst! vi hade det bäst där ;D

haha kom att tänka på en sak bara
vi har haft:
parfymkrig
voffelkrig
kottkrig

haha krig! haha vad hemska vi var då! xD


haha Merons hår är sååå coolt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0