1 april = farlig för mig

är trött borde sova, men är tvungen att göra mitt andra inlägg för att avsluta dagen :P kan ju berätta lite tråkigt det är ju "kul" xD idag i skolan så var det inget specielt som hände självklart, Lite kul efter träslöjden så skulle jag låta mateusz kopiera ett papper som vi ska ha prov på, och eftersom vi har träslöjd vid sickla skola så pallar man inte gå ända tillbaka  till vår skola, så vi gick in i sickla skola för att kopiera xD vi sa att henrik(läraren) hade "skickat" oss xD men den där tanten kunde inte koden till kopiatorn -.-

aja sen hände inget mer intressant bara som ni såg på andra inlägget att jag hade "kul" med tönten 
men är det flera som tycker 1 april är irriterande? den är det för mig för att 1 alla älskar att lura mig 2 för att jag går på ALLT! Skojar inte! man kan ba jag tar knark och jag går på det! xD men det är för att jag gör ett ansikts uttryck före jag hinner tänka efter så jag hör liksom ,jag tar knark och då kopplar jag knark= inte bra och då får jag ett förvånat ansikts uttryck innan jag inser att personen driver...................................asså vilken bortförklaring! xD JAG ÄR LÄTTLURAD! that's it!

men det är ändå kul med 1 april för jag minns förra året när klassen drev med en lärare! xD hahaha det var fett kul! berättar imorn annars blir det bara ett bok inlägg som det redan blivit xD NU ska jag sova :D



hahah den här bilden förklarar en sak: jag och matte är = öööh? xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0