bakat!

Hej inget specielt i skolan; men sen efter skolan drog jag,ronja,katja och aisan tll willys för vi skulle köpa ingredienser till det vi skulle baka till klass konserten (vi hade ingen aning vad vi skulle baka men jaa xD) och då blev katja och ronja sjukt flummiga fett irriterande det var för jag och aisan fick gå runt och typ gissa det katja redan hade hemma (vi skulle baka hos henne) men sen så lyckades vi iaf komma överens vad vi skulle köpa för grejer, med lite bråk på willys så löste sig allt xD sen när vi var hemma hos katja så hade vi ingen aning vad vi skulle baka men vi kollade på internet och det slutade med att det blev nån verision av choklad muffins, vi gjorde dom ganska bra faktist :)
men sen skulle aisan åka hem hennes mamma skulle hämta henne med bil och då vill ronja ha skjuts så hon slapp gå och jag detsamma, men då blir aisan och katja sura på varann vet inte helt varför? xD
men lite synd för katja hon fick städa upp allt, skulle hjälp henne om inte aisan stressat ihjäl mig att hoppa in i bilen!

men nu ska jag sova! :D see ya!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0