blogg lov

hej nu har jag vaknat till liv i bloggandet igen! ni förstår under sportlovet blev jag så lat och trött att jag bestämmde mig för att inte bara ha sportlov utan också ett blogg lov! fast det blev lite längre än jag hade tänkt mig(2 veckor) men kan berätta en förkortning på dom dagar då jag hade blogg lov, på sportlovet så skulle jag ju åkt till fjällen som ni vet men det blev inställt på grund av att "stugorna/husen" där uppe var upptagna av andra familjer som hade tänkt göra samma sak som min -.- men som tur var har ronja nu flyttat in i mitt område! :D och just på sportlovet var hon hos sin mamma, så vi var med varann nästan hela lovet :) och så var jag en dag med fanny och queen i stan :)
sen på lördagen så klickade jag runt lite på youtube och ni vet ibland kan man bara komma till de konstigaste/obehaligaste videorna...så då stod det på en video(kommer inte ihåg helt) jonbenet .....
och jag hade alltid undrat vem jonbenet var så jag kollade videon och efter 2 sekunder förstod jag att hon blivit mördad (hon var typ 5,6 år :S)  och sången i videon var ganska bra och jag liksom kunde inte byta video eftersom det var lite texter man kunde läsa i videon och ni vet om jag ser en text frammför mig måste jag läsa den xD
men den var verkligen hur obehaglig som heslt! man såg massa bilder när den där lilla flickan hittats mördad :( där hon bodde! i deras källare asså fatta hur hemskt det låter! jag kommer fortfarande ihåg allt i den videon ush! tänkter aldrig mer kolla den och tänker heller inte skicka länken,men sen när jag skulle sova så blev jag väldigt varm först för att jag hade täcket vid typ kinden sen så låg jag helt still för jag har bra minne(nej inte alltid men när det är onödiga saker utanför skolan kommer jag ihåg) men jag tänkte då på den videon och fick bilderna i huvudet samtidigt tänkte jag (smart -.-) tänk om en man satt på min skrivbords stol och väntade på att jag ska somna så han kan typ mörda mig(jag var lite snurrig och trött)

så då gick det inte att somna! alltså låg jag vaken hela natten helt stila och jag blev så varm att det kändes som att jag varit och tränat thaiboxning 3 timmar!! ush! och sen typ vid 8 gick mamma och tilde upp då gick jag upp och haha mamma blev förvånad hon ba wtf? sällan man ser mig uppe frivilligt klockan 8 men jag tog juice, 2 mackor och ägg sen gick jag ner igen och då öppnade jag fönstret och satte på en film rosa the movie xD haha jag har inga bra dvd filmer nere i mitt rum :P men sen efter satt jag på is prinsessan hahaha xD men då somnade jag och sov hela filmen mot slutet, sen blev jag desperat och kollade bakom kulisser på¨den filmen och då kom katja och ronja och spelade en vacker låt för mig på min gitarr -.- medans jag låg i sängen i mörkret så sitter dom på golvet och målar ronjas naglar på golvet med skrivbordlampan där sen går dom xD


det var min lördag/söndag

nu i skolan har det inte hänt något specielt men igår så var inte vår lärare här haha ni skulle sett vilket kaos det var i klassrummet! aisan sprang runt med en dammvippa och ba allho hallo! några rulla runt på golvet, katja satt vid fönstret och spela gitarr, angelica satt och spela en helt annan låt på gitarr och sjöng, jag och queen sprang runt med jonnas, och fannys ipods och lekte barbies xD sen sprang resten runt medans typ 4 satt ner och räknade matte som man skulle xD

men vi har fått datorer i NO salen vid typ varenda plats så det var fett kul alla i hela klassen satt och chattade med varann fast vi typ satt 1 meter från varann :P

och idag hände inget specielt vi har snart dansföreställning :) haha jag kommer säkert snurra åt fel håll som på alla andra trogna konserter xD

aja imorn är det iaf fredag :D och då ska jag lägga ut en fin dans som jag och queen gjorde igår!
nu fick jag skriva ut! det var ett tag sen ska tagga ner asså xD 
vi ses!


haha gammal! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0