flumm av nagellacken!

hade tråkigt så fick bara lust att måla naglarna och sätta fast sånna där diamanter queen gillar att pilla bort(Helt menings löst att jag ens sätter på dom) men då gjorde jag en diamant anti pillar queen grej, jag tog lösnagellim så nu sitter dom hårt ¨på mina naglar :P (hon kommer säkert ändå få av dom)
men i vet det blev lite för mycket lukt så till sut fick jag öppna min dörr, sen klarade jag inte av lukten av nagellim och mitt ommer från thailand så det är extra starkt kändes som att min näsa frätade bort när jag satt för nära med den xD men jag blev typ flumm av lukten, jag satte mig på golvet ungefär vi ytterdörren och målade färdigt det sista xD sen skulle jag försöka vädra då hoppade jag runt isängen med en kudde och viftade! jag e fortfarande lite fumm tror jag :P

haha en gång blev jag hög på rökelser jag skojar inte! men det är en annan sak som ni får höra en annan dag för nu ska jag sova see ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0