Hur kul kan man ha med en 2åring?

Hej haha hade fett tråkigt så bjöd in tönten tilde till mitt rum som självklart ska ha sina naglar målade -.- och jag sa till idioten att inte röra händerna men då kliar hon sig i ansiktet och blir helt rosa på pannan och näsan xD det funkade inte med vatten, fick ta nagellacks borttagning är det verkligen så bra i ansiktet? hade ändå inget val xD

sen när det var färdigt så skulle jag fota bara för skoj skull xD asså fatta jag är fan med en 2 åring på eftermiddagen och typ har fett kul xD haha nee men hellre det än att dö i sängen :)
(ööh sa jag just att tilde är roligare än att dö??)

aja här kommer några "snygga" foton på oss:P



keff! xD

hahah xD

ser ut som att tilde tar bilden! :P

haha mini tönt :P


hahah vilket fake smile jag gör!

diva junior 2011 xD







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0