jag vill sova!

Hejsan! idag(elr igår du för klockan är över tolv) då hände inget specielt i skolan bara att vår No lärare är sjukt jobbig! hon skäller på en utan anledning och så förstår man inget fast man lyssnar hela tiden,
men efter skolan gick jag och aisan till våran gammla skola för att kolla på våra syskon som skulle uppträda i kära små stjärnorna, haha jag har en gammal video när jag,ronja och några andra dansar i små stjärnorna i förskolan det är hur kul som helst att kolla på det! :D men aisans lilla syster är fett söt! hon dana till "waka waka" :P
medans min lilla syster kör swedish style..."alla behöver en vän" xD hon hade bättre låt val och dans förra året :P 

hur som helst är jag as sur för det har SNÖAT! ushh! hatar snö just nu! trodde det började bli vår och jag kunde börja med vår jacka och sånt men nene inte alls först ska det snöa 2 ton till och smälta i några år -.-

men nu vill jag sova är väldigt trött! men måste först visa något roligt jag la märke till på bloggen med michaela tjejen som har sin bebis kelly

kolla (jag är trött som sagt så tycker detta ser lite lustigt ut xD)


hahaha vad tråkig jag är xD men kolla ansikts uttrycken och handen så misstolkande ;P
'

Kommentarer
Postat av: aisan

1.ava e inte alls söt?!! :O

2.till skillnad från ava så dansade isolde iaf! xD

2011-03-19 @ 16:50:32
URL: http://klisterpavaggen.blogg.se/
Postat av: Fv

ava e skit söt så tyst! och isolde halkade det gjorde inte ava!

2011-03-20 @ 20:16:07
URL: http://vaarfoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0