jobbiga!

Hej, är hur trött som helst! idag var det en ganska skön dag vi tog det lugnt och sånt, och vi gick till willys för att köpa saft och sånt till klasskonserten, och så repade vi våran redovisning
och så hade vi profil och det var inte så jobbigt på dansen :) sen repade vi lite i musiksalen

och sen efter åkte jag,queen,katja,aisan och fanny till stan :) vi skulle äta på en kebab resturang men den verkade ganska äcklig och så stod det skylten att det kostade 30 kr men det kostade typ 91 och alla hade inte så mycket pengar så vi gick till mcdonald's xD

men där var vi ett tag och pratade och sånt, sen åkte vi tillbaka till skolan och gjorde allt färdigt.

sen var det klasskonsert allt var lugnt tills.......mina syskon kom!... dom var fett jobbiga,jag skojar inte! man hörde typ bara tilde....Isolde "försökte" vara rolig hon är miss skådespelare....-.-
medans alla andras syskon satt helt tysta och kollade flummade mina!
haha jaja aisan hade iaf kul hon typ dog av garv hela konserten xD


Kommentarer
Postat av: aisan

inte bara dog, utan dog X100 hahaha!!

2011-03-19 @ 19:25:08
URL: http://klisterpavaggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0