Kär i spotify!

Hej! ligger i sängen och har precis duschat, och lyssnar på spotify! jag är seriöst helt kär i spotify! :D fattar inte dom som lyssnar från youtube orkar? ´då måste man klicka upp hela tiden och byta låt :S

idag i skolan så jaa inget specielt bara lite chockad xD haha vi körde fotboll idag på idrotten -.- det är OKEJ med vissa andra boll sporter men FOTBOLL, nej det köper jag inte! när jag var liten skulle jag en gång börja på fotboll, jag fick allt man skulle ha fotboll skor, skydd,skorts,t-shirt,fotbolls strumpor,en boll, jaa allt! xD vet ni vad: jag gick EN vecka på fotbollen hahaha xD jag har inget boll sinne that's it! jag dansar hellre fast det är jag inte heller så jätte bra på men bättre än boll sporter iaf :P  aja hursom helst är jag chockad jag lyckades göra ett mål? jag var inte ens medveten om det! haha xD 

innan jag börjar skriva en bok långt inlägg vill jag bara lägga till en onödig sak: jag har tandkräm på överläppen igen som jag sa förut! xD hahah de funkar ju! och jag gillar när jag råkar få lite på tungan mitt i natten så det smakar mint :P (asså jag har inte tandkräm över hela över läppen om ni trodde det jag har bara lite på sidan xD)

just det en sak till! i förra inlägget menade jag att vi slutade en timme tidigare i skolan, eeh egentligen gör vi inte det, listade ut att vi också börjar en timme tidigare! xD hahaha jag är så seg!

NU BLEV DET ÄNDÅ ETT BOK LÅNGT INLÄGG -.-
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0