kreativitet kick!

Hej! har varit skum dom två senaste eftermiddagarna :P haha idag fick jag kreativitet kick jag kan få sånt ibland, vissa kanske inte vet det men jag älskar att "pyssla" asså inte typ göra teckningar och pärlhalsband xD men asså typ göra om saker så dom blir snyggare eller börja göra någon sammling(mina toarullsgubbar xD)  idag gjorde jag om mitt busskort skydd! xD haha ni vet sl dom där röda är så tråkiga, så jag målade den och satte fast såna där diamanter(som queen gillar att peta bort) glitter lack och sånt, den blev faktist ganska cool, men håller säkert inte längre än 2 dagar xD gjorde lite reklam skrev vaarfoor.blogg.se på den xD 
men hur som helst kan jag få såna här dagar när jag bara vill sitta och fixa och greja det är avslappnande man hinner liksom rensa tankarna samtidigt som det är kul och så lyssnar man på spotify samtidigt :) 
mitt bästa mästerverk är mina toarullsgubbar! xD haha älskar dom, ni som varit hemma hos mig vet vad jag snackar om, ni andra ledsen att ni inte fattar tänker heller inte lägga ut nån bild orkar inte xD ni får se dom en annan dag! :P

men idag var det inget intressant i skolan en lite kul grej var bara att vår NO lärare hade råkat sätta sig på glitter så sen när hon gick runt i klassrummet hade hon glitter på rumpan! xD hahaha dog av garv!

 ush har pluggat SO halva kvällen(andra halvan så körde jag min kreativitet kick ;) men jag tog min skrivbordsstol och satte so boken vid fönstret och lutade mig ut och läste ur boken för man hörde massa fåglar fick vår känsla :P

just nu lyssnar jag på green day, shit vad länge sen det var, hade glömt hur bra dom är! :D
aja vi ses hejdå :P


en av mina kreativitet kickar xD satt med det där i typ 3 timmar och hade fett kul seriöst!

fattar inte att jag lägger ut den men ja det här gör jag när internet inte funkar! xD
också sån där kreativitet kick!

har hundra andra kreativitet kickar men hittar inga andra bilder!


har den som affisch i mitt rum :P


Kommentarer
Postat av: Karlkaisa

Very informative and enlightening website

2011-09-08 @ 15:22:40
URL: http://karlkaisa.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0