SiCkLa :P

Hej! hände inget specielt i skolan vi fick göra färdigt vårat matte prov från i fredags dom tyckte synd om oss för vi var tvugna att göra prov dagen efter en klass konsert så nu kunde vi plugga på mer i helgen och sen göra färdigt det :) men vi hade också franska prov trodde jag skulle faila helt på det och bara glömma bort alla menignar och ord jag pluggat på, men nepp jag hade gjort en komma ihåg lista så jag kunde beskriva en person i ordning, först fick jag inte ha den för jag hade lagt in exempel på franska men han strök dom, kom ändå ihåg dom xD men hur som helt så skrev jag ungefär en hel sida på franska :P (man skulle beskriva en person, vi fick ett papper med en person på)

aja sen efter skolan gick jag,queen,katja,fanny och jonna till sickla och där träffade vi några som gått i vår klass :) ebba,victoria, amira och anton :P så vi gick runt lite och så skulle queen och amira äta, att queen skulle äta var ju ingen nyhet direkt xD

men nu iaf så har jag precis duschat och ligger och latar ihjäl mig i sängen och kollar läget på facebook :P

vi ses hejdå!



en av tårtorna vi fick på franskan förut och jag skojar inte vi fick typ sånna stora bitar av båda smakerna!

hahaha nån trodde att det där vita var ost xD

angelica,meron och matilda :)

hahah min och queens matte gubbe :P där se den ut som svampbob eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0