solen! <3

Hej! idag så var det kaos i klassen haha ni skulle sett det såg väldigt kul ut :P men är det fler än bara jag som ÄLSKAR det här vädret? :D jag blir typ överdrivet lycklig när det börjar bli vår och varmt och man kan sen ha tunnare kläder, sluta med varma vinterjackor och ha svala skor! aa asså allt är perfekt när det är varmt och soligt! nu vet jag varför jag alltid hatat vintern och hösten sen jag var liten för då finns inte solen där kanske lite men det är ingen sån där skön varm luft!
jag älskar morgonen nu! för jag har vita gardiner och solen lyser rätt in i mitt rum och när min radio klocka går igång så säger som alltid: idag blir det ett skönt väder blabla...(okej dom sa det två gånger än så länge men jaja xD) och så går jag upp och äter frukost och dricker te, juice,aloevera och massa mackor! :P
sommaren är och kommer alltid vara min favorit årstid :D
hahaha seriöst det låter som att jag rökt marijana xD
haha var bara tvungen att berätta min lyckliga vår känsla(haha bara för det kommer det bli dåligt väder imorn xD) :P men jag är nog inte den enda som älskar det här vädret eller hur? :)


oj vad lite folk :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0