sommar tid :(

Hej! är lite bekymmrad nu har det ju blivit sommartid vilket betyder att vi måste gå upp en timme tidigare och gå och lägga oss en timme tidigare! that sucks! visst är sommaren den bästa årstiden på året, men jag tycker nog ändå att vintertiden är så mycket bättre! man får vara uppe en timme senare och gå upp en timme senare! jag som började bli ganska pigg på morgonen när jag vaknade solen sken i ansiktet och min klock radion var på några minuter! nu kommer solen säkert inte ens hunnit gå upp! :( det här gillar jag INTE! vad är det för idiot som kommit på det här egentligen??

det finns bara EN bra sak med sommartid......vi slutar en timme tidigare i skolan! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0