spider-man!

Hej! orkade inte blogga igår var så trött men jag var med fanny,katja och aisan i stan :)
och idag har jag pluggat -.-

nu sitter jag och pratar med queen vi ska fixa om bloggen det var ett tag sen och den kommer vara lite rörig ett tag, men sen kommer allt falla på plats :)

efter mitt samtal med queen som kommer bli 4 timmar långt säkert xD
då ska jag kolla spider-man 2 :D kollade ettan igår :) (den bästa) så nu ska jag kolla 2.an
måste se 3.an sen det var fett länge sen sist jag såg den var det på ett plan mot Thailand och då var det en tant med marge hår som satt framför mig så jag såg inte så bra -.-

men vem qeekade melodifestivalen igår? det gjorde iaf jag, tycker ni rätt låt vann? asså enligt mig var inte låten så bra det var bara små tjejer som röstade på honom för han e "söt" men jag tror iaf att han har bättre chans än den där dåliga låten som vann förra året! hon sög!

aja vi ses hejdå


Kommentarer
Postat av: Saga

sv: läs detta; http://www.designadinblogg.se/facebook-gilla-knapp-pa-blogg-se/

skulle det krångla hjälper jag er gärna att fixa :D



2011-03-14 @ 17:28:00
URL: http://slve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0