Tack fanny! xD

Hej! fick låna hela första sesongen av desperate house wives av Fanny, och direkt när jag kom hem så tog jag sjukt mycket glass ur frysen gick till mitt rum, satte på min TV stoppade i skivan i dvdn och kollade hur mycket desperate som helst! :P haha nu förstår jag vad Fanny menar med att man blir beroende! idag har jag kollat färdigt en skiva redan och nu har jag kollat halva på den andra (det är 6 skivor i sesong 1 med 4 avsnitt i varje)

haha så tack Fanny nu kan vi båda vara desperata tillsammans! 

idag i skolan= inget intressant, vi hade SO prov tyckte den var ganska jobbig,
imorn är det första april! vilket betyder att alla kommer lura mig! fattar inte hur jag lyckas överleva varenda 1 april? xD men vi ska typ driva med korskakorv(vår "rektor") kuligt! hahah förra året var så himmla kul kan ju passa på att berätta nu då ! jo´jag råkar ha en ovanligt talang: jag kan rammla på golvet helt spikrak xD och det gjorde vi mot en lärare förra april! vi hade lektion med han och det var planerat att jag skulle "svimma" så när han stod och pratade så föll jag på golvet från min stol, och alla i klassen spelade med, och läraren fick panik han ba hallå hallå mår du bra! och sen så öppnade jag ögonen och ba APRIL APRIL xD hahah fett kul det var ni skulle sett hans min! aisan filmade men hon råkade typ fälla igen mobilen så filmen raderades -.- kunde varit ett livs minne!

aja nu är det nytt år med nya skämt så jaa hoppas det blir lika bra ;) nu ska jag sova see ya!




Kommentarer
Postat av: Fanny :D

VARSEGOD ;D

2011-04-12 @ 20:51:54
Postat av: Ebba

Jätte fin blogg!

2011-12-02 @ 17:17:41
URL: http://ebbaphotography.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0