tandkräm? xD

Hej! ni ska bara veta vad jag har satt på min överläpp...tandkräm! xDskumt? ja! tycker jag själv :P men ni förstår det är för att jag har liksom fått något väldigt konstigt på min överläpp som ser hemskt ut och gör ont när man rör det, så jag kollade på google och då läste jag tipset....tandkräm?! hahaha det är värt ett försök men man får ju hoppas att det inte blir värre, får inte använda läppsyl stod det på ett tag :( använder alltid läppsyl av någon anledning :P

men jag fattar inte en sak som jag lyckades med idag?! :O nu kommer alla som sett/hört mina matlagnings historier häpna.......JAG lagade omelett! helt själv! xD jag kollade på google hur man gjorde och så blande jag i lite eget(trodde jag skulle dö av min mat först xD) men det blev faktist fett bra!

konstigt vah?! att jag lyckades, världen är så konstig nu för tiden...Fv kan laga mat ,wtf?


bilder vi tog i skolan förut med queens dator :)





haha! :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0