torsdag och fredag

Hej! nu kommer detta inlägg säkert bli långt som vanligt ;) aja i torsdags så skulle vi på dans profilen ha dansdräkterna med oss men jag och några fler hade glömt, så jag hade ett svart linne men grejen var det att vi inte skulle ha några byxor! utan vi skulle ha våra kjolar som skolan beställt och dom är väldigt lätta och man ser igenom dom! haha det var inte så kul, men man blev van, haha stackars jonathan som fick vara med om det hemska ;P

men ifredags så var det en lugn men skön dag, vi gjorde inget specielt :) men sen efter skolan så skulle vi kolla film i NO salen för där finns en sån där stor bio duk och massa högtalar uppsatta runt om :P Så katja och jonna gick och köpte chips,läsk och godis :D jonna betalade allt! (Snällt!) och jag, aisan och Mateusz gick till aisha för att låna filmer, på vägen så fick jag och aisan såna där kuponger av mateusz, så vi kunde få gratis latte på mcdonald's :) sen kom vi tillbaka och då kollade vi film och den var först tråkig sen blev den rolig och precis när den blev rolig så var vi tvungna att stänga av den -.- vi ska iaf kolla igen nästa vecka :P haha jag fick värsta socker attacken sen jag menar latte med typ 5 socker påsar, godis,läsk och chips påverkar en! tog massa socker påsar som jag kan ha i skolan, när jag blir trött xD

men sen så gick jag och katja hem till aisan för att hämta hennes cyckel och då "cycklade vi :P haha vi cycklar alltid på sommaren eller våren :P och då skjutsar antingen, aisan eller katja, jag kan verkligen inte det för sist jag gjorde det så cycklade jag in i ett dike med dom två där bak på cyckeln xD Men det var skönt vi snackade och sånt, sen gick vi hem till aisan ett tag och åt sen kollade vi film eller dom gjorde det jag somnade ett tag, det var fett skönt, katjas arm blev en väldigt skön kudde ;) och direkt när jag kom hem tog jag chips, drog på mig pyamas och la mig i sängen och geekade facebook xD





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0