Trööööt ! XD

hej , idag e jag helt konstig !!XD jag och mormor började skratta från ingen stans ! vi bara as garva!
de va as konstigt!! XD sen börja vi garva åt att vi garva så de blev enu konstigare!!!! aja i skolan så skriver vi typ som en bok. allas heter likadant ! men vi hade inge val. jag och fv kan lägga ut våra texter sen :) så kan ni rösta :P
.... aja snart ska jag till skolan och lida av lidia !! XD hahahahhahaaa hon e häääämmmmsssskkk! hon typ skriker när hon pratar! man typ använder örornproppar! och tänk dig vi har prov med henne idag ( jag har inte tränat!!! ) aja ska dra nu :P här kommer lite bilder:
igår...
inga kommentarer XD
hihi ses Pööss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0