varit hos queen

Hejsan hoppsan! (fick lust) idag i skolan så gjorde vi inget spcielt fast extra bild lektionen var roligast :P vi satt vid datorerna för vi skulle lära oss photoshop till en animerings grej och sen så började alla göra fett roliga bilder---> aisan och katja xD haha jag och jonathan gjorde väll också en flummig bild eller vi ville retas med mateusz så vi klistarade hans huvud på en bild med rosa bikini, rosa iphone,rosa klackskor och en rosa mössa xD
 
haha men sen efter träslöjden gick jag och katja hem till queen :) vi gjorde lite allt  möjligt tex jag fick lösnaglar :D queen tycker jag är dålig att sätta på dom så nu satt hon på dom åt mig och dom är långa och snygga! älskar dom! orkar inte visa bild jag är trött

men haha snacka om att jag inte hittar mina grejer i mitt rum! först har mamma flippat på mitt rum och rensat allt! så jag hittar inte alla kläder eller vissa grejer och nu har städaren OCKSÅ varit och städat i mitt rum! jag hittar verkligen inget! xD så jaa det blir lite spring här och där på morgonen efter mina saker! problemet e nu att så fort mamma ser tex en strumpa på mitt golv lägger hon den direkt i smutskorgen (kanske låter bra men det börjar bli crazy! :P)

haha aja vi ses hejdå :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0