äggmask! :S

Hej! inget speivelt i skolan som vanligt typ xD Fast idag fick vi glass på franskan för att vi är bäst och att Jonathan och Mateusz ÄNTLIGEN klarat deras omprov efter hundra år! 

Jaa sen finns det inget mer intressant, eller jag,Ronja och Katja  hade ganska kul inne i musiksalen efter skolan! Haha jag och Ronja gjorde en ganska flummig video som var rolig! :P

nu hemma har jag gjort en egen ansikts mask som består av ett ägg! haha jag kläckte det och smetade in ägg gulan i ansiktet! jag var helt gul i ansiktet xD haha och sen stelnade det! och jag kunde inte röra ansiktet något! Haha men jag ska upprepa denna skumma ansikts behandling och sedan se om jag kan rekomendera detta??? eller så går man bara till en affär och köper en färdig...men jag ska ju såklart vara lite kreativ med ägg och sånt i ansiktet! xD

Fanny har gjort den här! haha tycker den blev snygg ;) (det är nästan hela klassen)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0