Aloe vera gele!?? xD

Hej! Idag så började den nya tjejen Elina här! :)
Och idag så kom en skola från Ryssland och uppträda som dom gör HELA TIDEN!
Men dom är ändå väldigt bra! (det är ju Ryssland vi snackar om)
Det var en as liten kille som dansade han var fett söt! Och en annan kille hade en liten toffs i håret och han var SJUKT bra! Han gjorde massa uttryck när han dansade och han rörde sig som jag vet inte vad!!!

hahah vet inte varför jag skrev den rubriken men jag har aloe vera gele på benet för jag fått något konstigt bett! intressant vah?! xD


haha jag bara tar en bild nu för tiden, fast det inte har något med ämnet att göra xD Men här var iaf i 5.an på en klassfest! :P små vi var!


Kommentarer
Postat av: katja

haha trodde du skrev nått på franska som rubrik först xD hahah

2011-05-17 @ 19:22:10
URL: http://klisterpavaggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0