chotapangpang! :(

Hej! är fett sur våran bästa idrotts lärare var tvungen att sluta och nu har vi en som heter chotapangpang(anna med andra ord) men hon är SJUKT tråkig, vi får inte ha musik på, vi körde en as tråkig bollek och hon tror vi är 6 år gammla!? vi körde SVANSKULL!!? Inte kul och värre kommer det bli nästa vecka har vi idrott ute = mer bollsporter! -.- asså kan inte man kommer på något bättre än töntiga lekar och bollsporter???
Men annars var det inget specielt med denna dag.....
men är fett glad idag hemma så övade jag på att stå på händerna och så helt plötsligt lyckas jag med en handvolt och landar hela rätt och allt! :D 
men jag är också fett sur! dom har gjort om spotify nu!!!! jag har ju invite det betyder jag har ingen sån där störd tid grej utan jag kan lyssna hur mycket jag vill! men nu har jag fått sån där dum tid pågrund av deras ändringar! och när jag lyssnar för mycket på en låt kan jag inte lyssna mer på den!! :(

aja nu ska jag försöka sova är trött!!!


haha bjuder på denna kuliga bild med ronja som hoppar i luften, och jag som tar "emot" henne ;) 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0