duktig jag varit

Hej! denna dag har varit skum med vår No lärare lidia som man inte fattar något av?? Efter skolan så stannade jag kvar och pluggade i skolan (mår jag bra?) Men var fett hungrig och trött, så jag pluggade inte så länge. Sen hemma efter att jag ätit drog jag ut och joggade en halvtimme sprang dock vilse i ett nybyggt område xD sen hemma strechade jag som vanligt och sen pluggade jag matte = TRÅKIGT xD

haha men jag känner att jag varit riktigt duktig idag! :P
och nu som belöning så kollar jag desperate housewives sesong 3! ;D som jag ÄNTLIGEN fick av Fanny :P

men är samtidigt irriterad! haha har största problemet asså OMG! haha men jag har tagit bort mina lösnaglar nu, sammanlagt har jag haft lösnaglar i ungefär 1 månad eftersom jag hade ett par andra innan dom jag hade nu! :P jag måste låta dom repareras nu innan jag gör något med dom! bara det att dom är FULA! helt förstörda asså -.-

haha aja det var mitt STORA problem vi ses xD

hos queen för LÄNGE sen!!! typ i mars elr nåt?




fett snygg på mig och ronja xD (idag)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0