Färgat och klippt håret

Hej! idag så kom en ny tjej som ska börja i vår klass hon var med oss hela skoldagen :) och till hösten ska hon börja i klassen :)
Men nu hoppar jag till efter träslöjden då åkte jag och klippte mig och färgade blonda slingor igen :P Klippte inte något speciellt gjorde uppklippt och fixade till luggen lite,  Men den här gången när jag färgade mitt hår så fixade frisören fler slingor typ tätare och ännu blondare än sist! Det som är bra att nu är mitt hår mixat med ljusbrunt och blont! :P men jag var typ hos frisören hur länge som helst! ungefär 2 och en halv timme tror jag, och det var så varmt så tänk att sitta i en frisör stol med shorts i 2 och en halv timme! jaa det var skönt när det var klart sen iaf ;)


´

Före
(vad trött jag ser ut xD)

Efter
(man ser inte direkt frisyren men man ser att det e ljusare :P)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0