Fredag igen!?

Hej! idag skulle jag gått på elev och föräldra mötet i skolan men kunde inte eftersom mamma fyllde år, det var ganska skönt att jag slapp gå, för då hann jag plugga extra, och haha jag känner mig fett fet har ätit på kina resturang och sen åt jag tårta xD Jag är fett nyttig! men jaja mamma fyllde år som sagt så k bry baby hy!! xD

Men imorn är det det fredag IGEN? Var det inte fredag precis? :P haha men kommer inte på något kul att skriva så tar och avslutar detta tråkiga inlägg
see ya

 
 
ja detta var ju ett tag sen! (man får inte direkt sommar stäming av bilden)

jaha och här har vi ännu en gammal bild sista dagen innan jullovet! Och jag och katt ska såklart leka starka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0