Happy birthday!

Hajj Heyy! Har precis duschat efter att ha kört en timmes träning med massa stretch ofc <3 Och nu ligger jag i sängen och kollar Tv.... 
Idag fyllde min syrra 3 år! och Hahaha gjorde det stora misstaget att köpa en visselpipa till Henne! :S  Jag låg och sov och då hade mina föräldrar skickat ner Tilde till mitt rum med flit för att hon skulle vissla med visselpipan så hon står vid min säng kant och visslar med den där visselpipan!!!! Men jag var typ drogad eller nått för jag vänder mig om och säger Hej Tilde och klappar henne på huvudet och ba Hejdå och vänder mig om och somnar om?? xD

hahah yeye vi hade beställt två tårtor! som var as goda och SNYGGA! ;) Och jag fick fixa Tilde, vi skulle ha gäster, jag plattade hennes hår(med lägsta värmen) och fixade en snygg frisyr med rosett, målade hennes naglar, sen fick hon LITE smink och nej igentligen fick hon inte det, men HALLÅ tönten fyllde 3 år! Hon måste ju vara snygg fan xD
och så skulle hon ha en sommarklännig :P som ni förstått är Tilde min fixar docka :P Haha det är fett kul att fixa henne för hon går med på det också?? xD

Men vi ses! hittar ingen bild på Tilde hur hon blev idag men har lite från igår ist ;)

   

här har vi våran galna No lärare! xD

några av oss dansar till en turkist låt tror jag det är? :) 

Jag,katt och Ais dansar! xD


haha jag och Fanny sparkade folk på röven av någon anledning?? xD
 
hahaha den här bilden är ganska skum på både mig och katja ,särkilt med bakgrunden xD






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0