hatar hatar hatar nya spotify!!!

Hej! inget intressant i skolan direkt bara att vår NO lärare är galen som vanligt!
Just nu sitter jag och typ fyller i såna där roliga facebook röst grejer typ vad är bäst? 1 bada 2 springa 3 äta xD
hahaha jag har tråkigt xD Jag är också hur suur som helst på spotify trodde inte dom skulle ändra så här för dom som hade invite men joo då! 1 om msn lyssnar för mycket på en låt så kan man inte lyssna på den mer!! 2 nu har jag sån där dum tid som gratis spotifyarna har! 3 JAG VILL HA PREMIUM!
ska allt se till att jag får sån där premium grej!

aja vi ses ska fylla i några till facebook röst grejer sen sova xD


fick just en jag saknar Thailand tanke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0