jag ÄLSKAR techno!

Asså jag kan lyssna på allt möjligt men jag har lite sjuk musiksmak ibland kan jag sitta och lyssna på green day eller linkin park i hundra år! MEN sen helt plötsligt kan jag helt ändra mig och lyssna på techno! Det är oftast vilket humör jag e på! När jag lyssnar på techno blir jag på bra humör! :D Då känner jag mig inte lat för samtidigt som jag  sitter och gungar i takt till techno låtarna så tänker jag typ.. hmm ska jag ut och springa lite nu då!!? som typ nu! Eftersom min spotify tid skit har gått ut HATAR DET!
så måste jag lyssna på youtube!! men jag har hittat lite intressanta techno låtar! som jag lyssnar på nu!

asså min techno smak är också helt sjuk men jag ÄLSKAR techno!!  och jag HATAR nya spotify!!! (ville bara lägga till det xD) ja jag har blivit lite hyper av den här musiken!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0