jag gillar faktist att träna!

Heyy ska försöka sova nu men måste gör ett snabbt inlägg ofc!  Ni ska bara veta hur mycket jag börjat träna! Först kör jag morgon träning sen kvälls träning! :P Haha yeye vad ska jag skriva?? på tisdag åker vi på lägerskola! :D Ska bli kul, men Fanny är i Spanien :( Det är inte samma sak med Fannsy! vi får hoppas att hon får det bra i Spanien iaf ;)

Men nu ska jag iaf sova! :D

Massa gammla bilder!


det här var väldigt länge sen i skolan!

hahaha xD

haha katt och Ais är små barn där!

hahaha Ronja xD

haha Alona är en söt blomma! 

hos Ronja vi hade haft vårt första sommar dop ;) 

mot Arlanda!
 
pool + vatten = <3

mitt aisans och ronjas gammla klassrum!  fina minnen vi har där vah!?


Kommentarer
Postat av: Ronjaaaaaa :D

Lägg ut på Facebook FV :D

2011-06-04 @ 20:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0