mormor skaffar hotmail :)

min mormor är fett sööt hon har skaffat hotmail :) hon är typ fett stålt att ha en egen hotmail :) hahaha hon e fett sööt asså :) jag döör ! hon e typ världens segaste på datorer men hon tror typ att hon kan hela MAC:en utantill bara för att hon kan logga in på hotmail XD hahahaha ni ska se henne asså XD

Dagens Frissa!!!!
idag har jag bara en helt vanlig toffs med en rufsig lugg på sidan :)
så här blev hårfärgen men måste ändå färga mitt hår innan Turkiet ( innan 3 veckor ) så att mitt hår inte blir grönt XD hahaha eftersom jag har en grön nians i håret nu och då kommer mitt hår blekas och bli grönt ! :S så hoppas att de kan klara sig i 1-2 månader XD

När jag färgade håret !!!
i häljen så färgade jag håret först blånt och efter det så skulle mitt hår bli "brunt" men så blev det inte jag köpte en för ljus färg så mitt hår var smuts blont !!!! men jag sket i det för jag trodde att jag skulle vara hema nesta dag och färga håret MEN då ringer min pappa och "frågar" om jag och min bror vill följa med till kolmården men han frågade typ aldrig oss han sa mer att vi måste bla bla bla ( för vi typ inte har träffat honom eller mina syskon på typ en månad ) men de är juh fortfarande ett problem.... JAG VA BLOND!!!!!! så jag fick gå med blont hår till kolmården och de va tur att jag inte träffade någon känner !!! aja ska dra vi ses kanske senare ! PÖsss

Kommentarer
Postat av: Andrea<3

Hej, asså det är inte jag som har gjort min header :/ det är min kompis, men jag kan be henne göra en till er om ni vill? :) jag kan länka eran blogg till henne :)

fin bild btw ;) <3

2011-05-16 @ 20:21:37
URL: http://aandreaanderssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0