nice dag!

Hej! idag så var det nån lärarstudie dag?? hur som helst hade vi bara repition till nybrokajkonserten som vi ska ha på söndag, och sen kunde man gå hem om man ville typ? men vissa stannade kvar i skolan för dom behövde jobba med skolarbeten, dock behövde jag också det men jag kände att jag ändå inte skulle få något gjort eftersom jag var trött och pratig idag xD  så vi gick hem till Fanny med Aisan,Katja och Queen :)
vi gjorde mackaroner och köttbullar och snackade om allt möjligt! sen så gick vi till Fannys rum och chillade! Vi tänkte till slutet göra en fett rolig parodi på en låt men det var lite försent :S så ja vi får göra det nästa gång kanske ;) Hur som helst var den här dagen fett nice! vi sluta liksom typ halv 12 och inte tidigare :P 

btw när jag,queen,katja och aisan skulle hem så övade jag lite på mina handvolter och rondater vid busshållplatsen, jag tror jag gjorde något med ena handen  för jag stukade den rejält! aja tänker ändå göra mina volter! xD

nu ska jag försöka sova, har lagt mig för tidigt är blå under ögonen :S jag är en nattmänniska älskar natten!  


haha tycker denna bild är väldigt vacker på mig och katt xD (särkilt med dom trogna ostbågarna och datorn!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0