Nu går jag nog och lägger mig!

Hej! klockan är halv tolv  och jag vill redan gå och lägga mig nu! 
Men idag så åkte vi till nybrokajsen för att repitera för konserten som är på söndag, Är en aning undrande inför söndag för profilen ska dansa och vi hann aldrig gå igenom dansen på scenen idag :S Men efter repitionen i nybrokajsen så slutade vi klockan var typ 12! ;D så då gick jag, Aisan,Ronja och Katt till kungsträdgården och fotade med dom där snygga lejonen som finns där xD Sen gick vi runt lite i affärer och sen åkte vi hem till Aisan och kollade jersey shore och Katja och Ronja åt choklad och jag undviker choklad för tillfället så ist satt jag och Aisan och tryckte i oss en helt Benn and Jerry's glass och åt vi direkt ut paketet fett coola vi är!? :O (okey nu är jag trött! xD) 

daarfoor ska jag sova! ;P om jag ens kommer kunna! våra grannar kollar typ ishockey eller något för dom skriker som fan! jag hör till och med vad dom säger...nu frågade en killle om det fanns chips så högt skriker dom!

jaja lite bilder på älta gänget då! xD

 

tro det eller ej men där är Aisan är helt seriös





haha xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0