nybrokajen konserten!

Hej! just nu sitter jag på golvet och strechar och styrketränar haha xD Samtidigt tänkte jag göra franskan :P Men idag var det konsert i nybrokajen! Den var inte så lång tråkig som alla andra nybrokonserter som varit! Asså förut var dom typ 2 timmar långa med massa tråkiga låtar på alla möjliga instrument! När vi skulle dansa blev det problem: alona var sjuk! vi fick på 2 minuter ändra vart vi skulle stå och byta platser och sånt! Inte kul! :( Jag kände mig inte helt säker på scenen och jag var inte den ända som kände det! Men tydligen så syntes inte det?? :P

aja ska träna vidare nu ;)


måste berätta! Vi satt på höger sida --->
och då ser vi i mörkret under konserten en person som sitter högst upp åt vänster <----
helt själv och personen har svart långt hår och nån konstig grej på huvudet, och en vit klädsel! HAHA jag och fanny trodde först att det var en mördare som skulle hoppa fram! Men sen försvann personen och det visade sig att han sedan kom framm och började dansa till en låt på scenen, så det var planerat! :P HAn skulle typ likna en pirat! xD

hos Fanny förut! :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0